Veelgestelde vragen

In de voordeelshop vind je de scherpste deals voor de leukste uitjes en producten. Denk aan dagjes uit, restaurants en bioscoopbezoek, maar ook spellen, wellness en koken & tafelen. De korting loopt op tot wel 70% korting, speciaal voor jou. Ben je nog geen lid? Neem contact op met zorghulp via service@ledenvereniging.nl of 0900 8800.

Je betaalt een jaarlijkse bijdrage van €23,50 per huishouden door lid te worden van zorghulp. Deze bijdrage verdien je makkelijk terug via de kortingen in onze drie Voordeelwinkels, waaronder de zorghulp-voordeelshop.

De zorghulp-voordeelshop is te gebruiken zolang je lid bent bij zorghulp.

Het inloggen op de zorghulp-voordeelshop is aangepast. Je kan niet meer inloggen met je oude gegevens of een code die je wellicht eerder van ons ontvangen hebt. Als je voor het eerst probeert in te loggen, heb je mogelijk nog geen account aangemaakt op de nieuwe website van zorghulp. Je hebt een persoonlijk account op zorghulp.nl nodig om gebruik te kunnen maken van de zorghulp-voordeelshop. We adviseren je dan eerst een account aan te maken op zorghulp.nl, ook als je al lid bent van zorghulp. Daarna kun je met je nieuwe inloggegevens ook terecht bij de zorghulp-voordeelshop.

Kom je er niet uit? Neem dan contact op met ons zorghulp-center via 0900 8800.

Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Je kan de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Zorghulp Voordeelshop.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Jouw persoonlijke gegevens zullen te allen tijde zorgvuldig en vertrouwelijk behandeld worden. De persoonlijke gegevens worden uitsluitend gebruikt voor de onderstaande doeleinden:

  • Nieuwsbrieven en andere promotionele communicatie;
  • Promotionele marketing in het algemeen;
  • Voldoen aan verzoeken die wij van jou ontvangen;
  • Klantendienst en -communicatie;
  • Ontwikkeling van producten en/of diensten;
  • Statistieken en analyses.

Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op