Veelgestelde vragen

Met de unieke code die je van Zorghulp krijgt, kan je jezelf registreren en een account aanmaken bij de Zorghulp Voordeelshop. Je kan hier kortingen krijgen die oplopen tot 70% op de geselecteerde aanbiedingen. Deze aanbiedingen zijn enkel te vinden en aan te schaffen bij de Zorghulp Voordeelshop. Heb je nog geen code ontvangen van Zorghulp of ben je nog geen lid? Neem contact op met Zorghulp via service@ledenvereniging.nl of 088 - 383 20 00.

De Zorghulp Voordeelshop is te gebruiken zolang je lid bent bij Zorghulp.

De e-tickets of producten die je bestelt via de Zorghulp Voordeelshop staan niet op naam. Je kan dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Je kan in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Zorghulp Voordeelshop.

Je kan de bestelling betalen met iDEAL en creditcard (VISA en MasterCard).

Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de ‘spambox’ of ongewenste e-mail van je e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Zorghulp Voordeelshop.

Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring.

Wil je de bestelling van een product toch annuleren na bestelling of heb je het verkeerde product besteld?

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben stuur dan een email binnen 14 dagen naar promotions@touchincentive.com. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Heb je een pakbon ontvangen per email? Neem contact op met het emailadres op de pakbon.

Mocht je geen pakbon ontvangen hebben, stuur dan een email naar promotions@touchincentive.com. Voeg ook het betaalbewijs en foto’s van het defect toe aan de email. Wij zullen je daarna per email voorzien van de juiste instructies.

Staat je vraag hier niet tussen? Neem contact met ons op